Junior beleidsmedewerker online dienstverlening (32-40 uur)

Je kunt reageren tot en met .

Dit betreft een interne vacature. Reacties van medewerkers krijgen voorrang.

Informatie- en Servicecentrum

  • Stand­plaats: Sloterburg
  • Uren per week: 32 - 36
  • Maand­salaris: €2.140 - €2.559
  • Niveau: Master/doctoraal
  • Reageren voor: 16 augustus 
  • Vacaturenummer: 1233
  • Plaatsingsdatum: 25 juli 2019
  • Dienst­verband: Tijdelijke aanstelling met uitzicht op vaste aanstelling
Sollicitatie

Bent u net afgestudeerd en op zoek naar een startersfunctie waarbij u middenin de samenleving staat? Bent u leergierig, ondernemend en hebt u goed inzicht in hoe online kanalen optimaal ingericht kunnen worden, zodat inwoners van Sloterburg eenvoudig en snel geholpen worden? Stroopt u graag uw mouwen op om projecten succesvol uit te voeren? Lees dan snel verder!

Sloterburg maakt het voor haar inwoners en ondernemers graag zo makkelijk mogelijk om hun zaken online te regelen bij de gemeente. 

Dit doen wij met ruim 300 bevlogen medewerkers die iedere dag met elkaar en samen met onze leveranciers hard werken om dit voor elkaar te krijgen. Diezelfde medewerkers zijn op vrijdagmiddag ook te vinden in onze eigen bruine kroeg. Want naast dat we hard werken, maken we ook graag tijd voor een borrel, potje darten of pubquiz.

Omdat Sloterburg groeit en haar honderdduizend inwoners nóg beter wil bedienen, zoeken wij een junior beleidsmedewerker online dienstverlening. Iets voor u?

De functie

U bent een enthousiaste collega die kennis heeft van het leggen van koppelingen tussen front-, mid- en backoffice. U helpt uw collega's graag bij projecten en vindt het belangrijk om u in te leven in onze inwoners.

Wat gaat u doen?

  • U ondersteunt de medior beleidsmedewerker bij de uitvoering van projecten rondom de website, social media en het klantcontactsysteem.
  • U werkt intensief samen met leveranciers en andere externe partijen.
  • U vergroot uw kennis door vakinhoudelijke artikelen te lezen en events te bezoeken.

De afdeling

U werkt op de afdeling Communicatie. Deze afdeling is verantwoordelijk voor het succesvol uitvoeren van de projecten voor onze inwoners en werkt volgens de agile/scrum-methode. De projecten worden uitgevoerd vanuit twee multidisciplinaire teams (totaal 30 medewerkers). En zoals in elk team helpen we elkaar en zetten we er iedere keer samen onze schouders onder.

Wij vragen

  • Een relevante afgeronde hbo-opleiding.
  • Affiniteit met online dienstverlening.
  • Uitstekend mondeling en schriftelijk vaardig in de Nederlandse taal.
  • Basiskennis van internettechnieken is een pre.

Solliciteer nu!

Wilt u werken voor een van de mooiste gemeentes van Nederland en bent u enthousiast over de vacature?

SOLLICITEER HIER